FARSHAD GENIUS
وبلاگی برای منوتو
نگارش در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

 

 

عکس : زنان ازدیروز تا فردا !!

 عکس : زنان ازدیروز تا فردا !!

 


عکس : زنان ازدیروز تا فردا !!

نگارش در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

مهدوی کیا بر سردر سایت باشگاه هامبورگ

عکس : مهدوی کیا برسردر سایت هامبورگ

نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD


۱۰ سریال انتخاب شده از لیست تایم و مربوط به سالهای اخیر شرح زیر می باشد:

 

شماره ۱ : گمشدگان (Lost)

گمشدگان  LOST روایت مردمی است که از یک سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره را آغاز می کنند. هر قسمت ۴۲ دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بکهایی به زندگی شخصیتها همراه است و به تدریج مخاطب را با زندگی شخصیتهای اصلی داستان آشنا می کند. شخصیتهایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد، یک طرز تفکر و یک فرهنگ متفاوت هستند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجود دارد. از آسیا، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا و حتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد (خرس قطبی) و شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای این سریال شده همین نکته است نکته ظریفی که باعث می شود تقریبا تمام بینندگان براحتی با شخصیتها همزادپنداری کنند.

 

شماره ۲ : دوستان (Friends)

سریال دوستان در سال ۱۹۹۴ توسط مارتا کافمن و دیوید کرین ساخته شد که البته ایده ان از سالها قبل شروع شده بود..داستان Friends داستان ۶ دوست هست که از سالهای جوانی با هم دوست هستند و ماجراهایی که برای انها اتفاق می افتد هر یک از این شخصیتها خصوصیتی منحصر به فرد دارد که به او جذابیت می بخشد و او را از دیگران متمایز میکند.مثلا جویی که پر خور و دیر فهم است یا مونیکا که وسواسی و سخت گیر .
این سریال در قسمتهای اولیه خود چنان مورد استقبال قرار گرفت که پخش ان به مدت ۱۰ سال ادامه پیدا کرد.و البته اتمام آن به خاطر عدم اقبال عمومی نبود بلکه دستمزدهایی بود که تهیه کنندگان باید به بازیگران گمنام دیروز و ستارگان امروز پرداخت می کردند( Matt Leblanc در نقش Joey با اولین دستمزد خود یک پرس غذا خرید). پرداخت دستمزد ها ی میلیونی به بازیگران که هر سال بیشتر می شد ( مخصوصا جنیفر انیستون) و از طرفی کارهای سینمایی و تلویزیونی بسیاری به انها پیشنهاد شده بود در نهایت باعث پایان یافتن این سریال در سیزن ۱۰ شد. مردمی که سالها در کشورهای مختلف از المان گرفته تا ژاپن با شخصیتهای این داستان خندیده بودند و با ناراحتی انها اه کشیده بودند در قسمت اخر همراه با بازیگران سریال گریستند…تجربه ای که دیگر امکان ظهور ان وجود ندارد .حالا هر یک از این ستاره ها یک فیلم سینمایی یا شوی تلویزیونی را یک تنه می گرداند…البته موفقیتی که در Friends نصیب این بازیگران شد .در کارهای دیگرشان تکرار نشد ولی در هر حال Friends تجربه متفاوتی بود.

 

شماره ۳ : بیست و چهار (۲۴)

سریال بیست و چهار جز سریالهای پر طرفداری است که از سال ۲۰۰۱ شروع به پخش شد..داستان درباره ما مور اداره ضد تروریست جک بائر است که با خبر می شود ۲۴ ساعت بعد قرار است به جان نامزد ریاست جمهوری امریکا که اتفاقا شانس زیادی برای انتخاب شدن دارد سوء قصد شود(season 1) هم اکنون او فقط ۲۴ ساعت وقت دارد که از این حادثه جلوگیری کند..داستان در ۲۴ قسمت ۱ ساعتی(حدود ۴۰ دقیقه سریال و ۲۰ دقیقه اگهی بازرگانی در پخش تلویزیونی البته) اتفاق می افتد..اتفاقات به صورت Real Time می باشد.
در سیزن ۲ اعلام می شود که ۲۴ اینده یک بمب اتمی در لس انجلس منفجر خواهد شد.کسانی که علاقه مند به بازی تابین بل (جیگ سا) هستند این قسمت را حتما ببینند.
شش سیزن تا الان از این سریال پخش شده و می توان گفت در هر سیزن رشد قابل توجهی نسبت به سیزن های قبلی داشته است.
کیفر ساتر لند(های لندر) به عنوان تهیه کننه و بازیگر نقش بسیار زیادی در توفیق این سریال که در سایه حوادث ۱۱ سپتامبر ساخته شد داشته است.

 

شماره ۴ : خانواده سوپرانو (The Sopranos)

شاید سوپرانوز یکی از بهترین سریالهای تلویزیونی باشد که تعادل خوبی در حفظ درام خود کرده است .. در سوپرانوز هیچ کس عجله ای ندارد و همه چیز در طول داستان به ارامی پیش می رود ..سریال سوپرانوز محصول ۱۹۹۹ در شبکه HBO تهیه و تولید شد .. قبل از تولید این سریال مخالفت های زیادی صورت گرفت که بیانگر این بود که ژانر گنگستری ژانری منسوخ شده است و ظرفیت ساختی یک سریال بلند از ان وجود ندارد … ولی نمایش سیزن ۱ و به خصوص ۲ این سریال خلاف این را ثابت کرد و البته سوپرانوز از عناصری استفاده کرد که در ژانر خود حاکی از نو اوری کامل بود.
داستان سوپرانوز حول و حوش زندگی فردی به نام تونی سوپرانوز می گردد که دارای دو زندگی کاملا متفاوت است..یک زندگی او به خانواده اش اختصاص دارد و زندگی دیگرش به شبکه زیر زمینی مافیای نیوجرسی که او ریاست هر دو را عهده دار است..تونی سوپرانوز با بازی فوق العاده جیمز گاندولفینی (تمام مردان پادشاه) روحی تازه به این سبک سریال سازی داده است و مسائلی که شاید کمتر در این ژانر مطرح می شده نمایان کرده است.گاندولفینی با شخصیت سوپرانوز در مرز شخصیتی وحشتناک یا دوست داشتنی در حرکت است و هرگز به سمت کلیشه شدن پیش نمی رود.بازی ها و دیالوگ ها همه بدون نقص و عالی هستند و با وجود ۶ سیزن از پخش ان هنوز به پیش می روند.(۱۶+)

 

شماره ۵ : زنان سرسخت (Desperate Housewives)

این سریال بسیار زیبا از سال ۲۰۰۴ شروع به پخش شد و تا سال ۲۰۰۸ ، ۵ فصل آن نمایش داده شده است .این سریال در مدت پخش خود ۳ بار برنده جایزه گوی طلایی یا همان golden globe شده است و ۳۴ جایزه دیگر را هم تصاحب کرده است .
این سریال داستان روابط چند خانم است که در همسایگی یکدیگر زندگی می کنند و روابط جالبی از قبیل عشق ، دوستی ، دشمنی، همدردی و رقابت بر سر عشق با یکدیگر دارند . راز های زندگی این چند خانم که در همسایگی هم زندگی می کنند و هر کدام داستان زندگی خود را دنبال می کنند که در نهایت به نوعی با یکدیگر در رابطه است . این سریال با سبک خانوادگی خود توانسته است بسیاری از خانواده های اروپایی را مخاطب خود کند.

 

شماره ۶ : سیمسون ها (The Simpsons)


ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند.
خانواده سیمپسونها کارشان را در برنامه تریسی اولمن در ۱۹ آوریل ۱۹۸۷ آغاز کردند. با اقبال نسبی که متوجه این برنامه شد، شبکه فاکس در سال ۱۹۸۹ پخش داستان‌های خانواده سیمپسون را آغاز کرد. سیمپسون‌ها در واقع اولین مجموعهٔ تلویزیونی موفق شبکه فاکس بود و آنها را متقاعد کرد که قراردادشان را با آقای گرونینگ چندین بار تمدید کنند. هم اکنون شبکه فاکس قرارداد تولید این مجموعه را تا سال ۲۰۰۸ تمدید کرده‌است. با این کار این سریال فصل ۱۹ در حال پخش خواهد بود. در پایان این فصل از پخش برنامه (فصل ۱۸) تعداد بخش‌های پخش‌شده به ۴۰۰ عدد خواهد رسید که این برنامه را پربیننده‌ترین برنامهٔ کمدی و پربیننده‌ترین برنامه کارتونی تاریخ آمریکا خواهد کرد.

 

شماره ۷ : ۶ فوت زیر زمین (Six Feet Under)

شش فوت زیر زمین داستان خانواده ای است که شغل آنها اجرای مراسم کفن و دفن مرده هاست. داستان با مرگ پدر خانواده شروع می شود و شخصیت اصلی داستان که پیتر کراسی آن را بازی می کند به طرز ناخواسته ای مجبور به ادامه و همکاری با بقبه خانواده می شود تا این شغل را حفظ کنند.
تم اصلی سریال در روابط بین شخصیت ها و مواردی مثل مرگ و دین و خیانت زناشویی و … خلاصه می شود این سریال توسط آلن بال ساخته شده و از شبکه HBO در سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ پخش شد.

 

شماره ۸: سیم (The Wire)

سریال «سیم» (The Wire) از سوی مجله های تایم، انترتینمنت ویکلی و روزنامه گاردین در سال ۲۰۰۸ به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی انتخاب شد، رتبه هشتم از ۱۰ سریال برتر را دارم . «سیم» سریالی پلیسی است که بسیار واقعی ساخته شده است.
این سریال درباره زندگی روزمره در آمریکا است و موضوع آن به پشت پرده قاچاق مواد مخدر در شهر بالتیمور، شهری که در آن وقایع جنایی بسیاری رخ می دهد می پردازد. در این سریال توسط دیود سیمون ساخته شده است و از شبکه HBO پخش شده است شخصیت اصلی سریال رو دمونیک وست بازی کرده که بازی او را در فیلم ۳۰۰ و شیکاگو و رشد هانیبال و همچنین نسخه اول جنگ ستارگان قسمت اول دیده ایم.

 

شماره ۹ :  فرار از زندان (Prison Break)

فرار از زندان از سال ۲۰۰۵ از شبکه تلویزیونی فاکس شروع به پخش شد .. داستان این سریال درباره ۲ برادر است که یکی از انها با توطئه ای به زندان می افتد و منتظر حکم اعدام است و برادر دیگری که مهندس و طراح ساختمان است خود را به به عمد به زندان انداخته او بر اساس اطلاعاتی که از طراحی زندان دارد (چون خود او یکی از طراحان همان زندان بوده) برادر خود را که به دلایل جنایی یا سیاسی و امنیتی به زندان افتاده را نجات دهد..
معمولا طرفداران سریال گمشدگان از این سریال نیز استقبال زیادی کرده اند البته تنها نکته قابل شباهت این دو شاید تعلیق های مداوم در طول داستان باشد.. البته در این سریال تنش ها بسیار بیشتر نمود پیدا می کنند و هر لحظه بیننده با کشش و پیچشی در طول داستان مواجه می شود که انتظارش را ندارد… بازی “ونت وورث میلر “بسیار عالی است و فیلم نامه بسیار پر تنش نوشته شده است …در هر حال اگر مشکل قلبی دارید این سریال را نبینید.

 

شماره ۱۰ : دکتر هاوس (House M.D)

شخصیت دکتر هاس یکی از شخصیت های نادر در سریالهای تلویزیونی است . او نقش اول سریالی به همین نام است که از کانال فاکس پخش می شود . این سریال هم اکنون پربیننده ترین سریال در این کانال می باشد و به طور کلی دومین سریال پربیننده دد بین تمام سریالهایی است که از فاکس پخش شده اند. این سریال از گونه سریالهای درام بیمارستانی است که نمونه معمولی ان سریال استرالیایی (All Saints) یا پرستاران می باشد که از تلویزیزیون ایران پخش می شود و نمونه های بهتر ان سریال E.R و سریال Grey’s Anatomy و سریال General Hospital که از سال ۱۹۶۳ در حال پخش هستند که البته همه محصول هالیوود ند. سریال House M.D با اینکه لقب سریال درام بیمارستانی را یدک می کشد ولی با تمام گونه های خود فرق دارد و فرق بزرگش شخصیت بزرگ ان یعنی دکتر هاس است که نام سریال را هم به خود اختصاص داده. در حالی که در بیشتر سریالها بر داستان و روایت تاکید دارند در هاس به شخصیت توجه شده است .به نوعی هر چه سازندگان این سریال در چنته داشته اند بر روی شخصیت اصلی خود یعنی دکتر هاس گذاشته اند. دکتر هاس با بازی درخشان هیو لاری در هیچ یک از دسته بندی های شخصیت سیاه و سفید و حتی خاکستری نمی گنجد . او شخصیتی منحصر به فرد است که تنها بهانه دیدن سریال هاس می باشد . مردم سریال هاس را به خاطر بیماری های عجیب و غریبش و نحوه معالجه انها نمیبینند بلکه انها این سریال را به خاطر خود دکتر هاس می بینند همان طور که سریال Monk را به خاطر نحوه کشف جرم ها نمیبینند بلکه خود مانک برایشان مهم است. برای انها مهم است که دکتر هاس چه می گوید و یا چه کار می کند و بیماری و بیمارستان و دکتر ها همه وسیله ای برای بیشتر نزدیک شدن به شخصیت دکتر هاس است . همان طور که هیو لاری موقع گرفتن گلدن گلاب گفت این که بازیگر چه قدر خوب بازی می کند مهم نیست بلکه اینکه چقدر شانس داشته باشد که در نقشی خوب بازی کند مهم است .

نگارش در تاريخ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD
[تصویر:  zby433id5o4pcdx4q2ph.gif]
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

10. نیکی میناج
نیکی میناج علاوه بر اینکه خواننده است، رَپِر و ترانه سرای فوق العاده ای نیز می‌باشد. نیکی میناج کار حرفه ای خود را به عنوان یک خواننده از سال 2004 آغاز کرد و اوّلین کار خود را در سال 2007 منتشر نمود و سال بعد دو آلبوم را روانه بازار کرد: سوسکا آزاد است، و مرا روشن کن اسکاتی. او قراردادی را با لی وانگ برای شرکت سرگرمی‌ پول جوان در سال 2009 امضا نمود. بیشتر تک آهنگ های او در بیلبورد 100 آهنگ برتر قرار گرفته اند. 9 عدد از آهنگ های او در این بیلبورد 100 تایی قرار دارند، مانند آهنگ عشق تو. امروز نیز برخی از آهنگ های او مانند باس فوق العاده در جدول 40 آهنگ برتر بریتانیا قرار گرفته اند.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

9. بیانسه
بیانسه نیز یکی از بازیگران، خوانندگان، و طراحان مد فوق العاده آمریکایی است. او کار حرفه ای خود را به عنوان خواننده از سال 1997 با گروه دختران رویایی آغاز نمود؛ او خواننده اصلی در این گروه بود. و در سال 2003 اولین آلبوم مستقل خود را روانه بازار کرد که به موفقیت قابل توجهی دست یافت. در سال های 2005 و 2006 نیز دو آلبوم دیگر را روانه بازار نمود، که برخی از آهنگ های این دو آلبوم، شماره یک را در بیلبورد 200 آهنگ برتر از آن خود کردند. سپس در سال 2008، برخی آهنگ های او، مانند زنان مجرّد، بار دیگر بر سر زبان ها آمدند. در سال 2011، آلبوم جهان را طی کنید (دختران)، را منتشر نمود؛ این آلبوم بسیار فوق العاده بوده و چندین آهنگ درجه یک چون بهترین چیزهایی که من هرگز نداشتم، در آن وجود داشت.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

8. شکیرا
شکیرا کار خود را به عنوان یک خواننده، ترانه سرا، رقصنده، و نیکوکار حرفه ای و فوق العاده از سال 1990 آغاز نمود. او در مدرسه آواز می‌خواند و می‌رقصید و در سال 1995 اوّلین آلبوم خود را منتشر نمود. این آلبوم شهرت جهانی را برای او به ارمغان آورد و سپس در سال 1998 آلبوم دیگری را روانه بازار کرد که هفت میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کرد. در سال 2002، او آلبوم دیگری را انتشار داد که آهنگ هرجا هرجای او بسیار معروف شد. پس از مدّتی، دو آهنگ دیگر او مانند هیپس، دروغ نگو و واکا واکای فیفا در میان آهنگ های برتر قرار گرفت. بدون شکّ، آهنگ هایی مانند او گرگ است و رابیوسا، در میان بهترین کارهای او بشمار می‌آیند.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

7. کیشا
کیشا علاوه بر اینکه ترانه سرای خوبی است، خواننده با استعدادی نیز هست. او رَپِر فوق العاده ای نیز می‌باشد. خوانندگی را به طور حرفه ای در سال 2005 و با آهنگ دکتر لایک آغاز نمود. سپس در سال 2009، او اوّلین تک آهنگ های خود را با نام چرخش راست و تیک تاک منتشر کرد. این آهنگ ها، موفقیت شگفت انگیزی را برای او رقم زدند. و در حال حاضر آهنگ هایی چون ما همانی هستیم که هستیم، در بیلبورد صد آهنگ برتر سال قرار دارند.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

6. تیلور سویفت
تیلور سویفت، علاوه بر اینکه ترانه سرا، نوازنده، و بازیگر می‌باشد، خواننده با استعداد و فوق العاده ای نیز هست، که کار حرفه ای خود را به عنوان خواننده در سال 2006 با تک آهنگ "تیم مک گراو" آغاز کرد؛ و در سال 2008 او دومین آلبوم خود را با نام "بی باک"، روانه بازار کرد و سبب شد تا چهار جایزه گِرَمی‌ را از آن خود کند. در سال 2010، او آلبوم جدیدی را با نام همین حالا صحبت کن را منتشر نمود که بیش از یک میلیون و چهل و هفت هزار نسخه از آن، تنها در یک هفته به فروش رفت. در چنین مدّت زمان کوتاهی، او شهرت جهانی کسب کرده و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

5. بریتنی اسپیِرز
بریتنی اسپیِرز یکی از بهترین خوانندگان زن حال حاضر جهان بشمار می‌آید. او کار خود را به عنوان خواننده در سال 1992 آغاز نمود و اوّلین آهنگ خود را در سال 1997 و آلبوم دیگری را با نام عزیزم، فقط یکبار دیگر، در سال 1999 روانه بازار کرد. دو آهنگ او مانند عزیزم، فقط یکبار دیگر و اووه! من بار دیگر انجام دادم، به موفقیّت های قابل توجهی دست یافتند. در سال 2001 و 2003 او دو تک آهنگ را منتشر نمود: زهرآلود، در هر زمان و من در مقابل موسیقی. او تاکنون آهنگ های فوق العاده ای را منتشر نموده است: به من بیشتر بده، قطعه ای از من، مرد زن پرست، او را در برابر من نگاه دار، و تا پایان جهان.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

4. ریحانا
ریحانا، خواننده، ترانه سرا، و نیکوکاری جوان و با استعداد است. او کار خود را در سال 2000 آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان خواننده بسیار سخت کار می‌کند. برخی از آهنگ های او که موفقیّت بسیاری را برای او به ارمغان آوردند و نامزد جوایز گِرَمی‌ شدند عبارتند از: SOS، بازخوانی آهنگ پان دی، چتر، تعظیم کن، دیستوربیا، و موسیقی را متوقف نکن. او این جایزه را برای آهنگ چتر، همراه با جِی- زِد به دست آورد. برخی از آهنگ های او همواره در بالای لیست قرار می‌گرفتند: رولت روسی، پسر گستاخ، نام من چیست، تنها دختر، و تخت پادشاه کالیفرنیا.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

3. کتی پِری
کتی پِری، یکی از بهترین خواننده های زن در جهان می‌باشد. او کار حرفه ای خود را به عنوان یک خواننده در سال 2001 آغاز نمود. اوّلین آلبوم خود را در سال 2001 روانه بازار نمود. آلبوم بعدی خود را در سال 2005 منتشر کرد. در سال 2008 یک تک آهنگ را با نام "من یک دختر را بوسیدم"، منتشر نمود. برخی از آهنگ های او در بین صد آهنگ برتر سال قرار دارند: رویای نوجوانی، دختران کالیفرنیا، و آخرین شب جمعه.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

2. آدل
آدل، خواننده ای انگلیسی است که کار خود را به عنوان خواننده حرفه ای از سال 2006 آغاز کرده است، و در مدّتی کوتاه، جوایز گِرَمی‌ بسیاری را  به عنوان بهترین هنرمند زن و بهترین خواننده زن موسیقی پاپ، از آن خود کرده است. بهترین اهنگ های او عبارتند از: فردی شبیه تو، در عمق غلط می‌خورم، کاری می‌کنم تا احساس عشق مرا حس کنی. او صدایی جادویی دارد که سبب می‌شود تا نفس هایتان در سینه حبس شود.
 
مشهورترین زنان خواننده جهان در سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

1. لیدی گاگا
لیدی گاگا در حال حاضر قدرتمند ترین زن جهان، پس از اُپرا وینفری به حساب می‌آید. او قدرتش را به خاطر استعداد و کار سخت به دست آورده است که با ساخت آهنگ های فوق العاده، شما را کاملا از خود بی خود می‌کند. او کار خود را به عنوان خواننده از سال 2005 آغاز کرد و در سال 2008، اوّلین آهنگ های خود را روانه بازار کرد: چهره پوکر و فقط برقص. در سال 2009 آلبوم دیگری را روانه بازار کرد که چنین آهنگ هایی را در بر داشت: عشق بد، تلفن، و آلخاندرو. آلبوم دیگری را نیز در سال 2011 منتشر نمود، با چنین آهنگ هایی: اینگونه متولد بشو، یهودا، و لبه افتخار.
نگارش در تاريخ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

  زیباترین دختر دنیا



عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس


عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس


عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس


عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس


عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

عکس های زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

زیباترین پسر دنیا

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

زنی که می‌خواهد حق ایران را بگیرد
خانم کوتانت پیر وکیل پیگیری پرونده شکایت ایران علیه هالیوود به دلیل ساخت فیلم آرگو است. این زن فرانسوی قرار است از حقوق ایران در برابر هالیوود دفاع کند

  4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

پذیرایی از تعدادی از شرکت کنندگان خارجی همایشی در تهران

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

کهن ترین عکس ِ تاق کسری
این عکس در سال ۱۹۲۳ گرفته شده است. تاق اصلی این کاخ بلند‌ترین تاق خشتی ساخته شده به دست انسان می‌باشد. کاخ در سال ۵۴۰ میلادی به دستور شاپور یکم ساسانی ساخته‌شده‌است. بازمانده این کاخ هنوز در کشور کنونی عراق به‌جاست. ابوجعفر منصور خلیفه عباسی کوشید تا آن را ویران کند ولی در این کار ناکام ماند.

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

عکس تاریخی، پس از سقوط دولت ملی، مصدق در تنفس میانه دادگاه سر بر شانه دوست و مشاور حقوقی‌اش، کلنل شاه قلی می‌گذارد.

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

افغانستان – کابل ۱۹۷۲ و افغانستان – کابل ۲۰۱۲

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

شباهت دیدنی جواد رضویان و دخترش یامین

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

واکنش یورگن کلینزمن پس از گلزنی به ایران در جام جهانی فرانسه

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

عکسی قدیمی از خوش تیپ های تیم ملی

در این عکس قدیمی که از یکی از اردو های تیم ملی ایران در اوایل دهه ۷۰ گرفته شده، جمعی از معروف ترین بازیکنان آن زمان تیم ملی را با تیپ های قدیمی که در زمان خودش خیلی هم قشنگ بوده مشاهده می کنیم.

علی دائی، حمید استیلی، نادر محمد خانی و اصغر مدیرروستا و مهرداد میناوند  4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

عکسی  از امیر قلعه نوعی در کنار دو هنرپیشه معروف

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

فرهاد مجیدی با آیفونش
این عکس را فرهاد مجیدی خود منتشر کرده است . عکسی که با دوربین موبایلش روی به روی آینه گرفته است.

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

عکس خبرساز بازیکن استقلال در کنار بنز قرمز

 در برخی سایتها عکسی از علی حمودی منتشر و عنوان شده در کنار بنز قرمز رنگ خود قرار دارد و این در حالی است که طبق گفته نزدیکان حمودی، وی چنین خودرویی ندارد و به نظر می رسد تنها با آن عکسی به یادگار گرفته است!

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

نیلسون دروازه بان برزیلی پرسپولیس  در کنار همسر و دخترش  

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

عکس اسطوره بوکس جهان روی پیراهن مسی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال جهان در حالی با تلویزیون کشورش به مصاحبه پرداخت که عکس مایک تایسون اسطوره بوکس جهان روی پیراهنش نقش بسته بود.

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

نمای جذابی از فوران آتشفشان از فضا!

هنگامی که در سال ۲۰۰۹ آتشفشان ساریچف در جزایر کوریل روسیه شروع به فعالیت کرد، پژوهشگران مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی توانستند تصاویر زیبایی از این فوران را ثبت نمایند.

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

مبل دردناک

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

کوهی از غذا
مراسم آشتی کنان دو خانواده قاتل و مقتول پس از رضایت به عفو قاتل در شهر حائل عربستان سعودی

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

کله پا شدن خبرنگار در مسابقات جهانی بیسبال در توکیو

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

امواج یخ زده در قطب جنوب

 4) منتخبی از عکس های جالب و دیدنی روز اینترنت اسفند ۱۳۹۱

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

 

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

کاریـکاتـورهای سه بعـدی زیبا از مشهـورترین افـراد جـهان

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD


از یه مرد میپرسن چرا پاهات پرانتزیه؟میگه:حتما مطلب مهمی لاشه

به ترکه میگن با انجام یه جمله بساز. ترکه میگه:منو از بازی فوتبال بیرون کردن ؛  یه ان جام گذاشتن

به ترکه میگن اسم زنت چیه.میگه مینا.ولی من مین صداش میکنم که کسی روش نره

یه روز یه قزوینیه یه پیرمرده رو میبره مهدکودک میگه لطفا برام خوردش کنید

به اصفهونیه میگن با لوستر یه جمله بساز میگه : سه تا دوست دختر دارم یکی ازیکی لوستر

به ترکه میگن با خارپشت یه جمله بساز. میگه: از نردبون افتادم؛خار پشتم گاییده شد

 

 
 
 
به یه اصفهونی میگن با کالسکه یه جمله بساز.اصفهونیه میگه:این میوه ها کالس که

از ترکه میپرسن می دونی فامیلی خدا چیه.میگه: وکیلی (خدا وکیلی)

یه زنه قمبل پوشیده بوده میره آمپول بزه. بنده خدا آمپول زنه هرچی دامنهاش رو کنار میزنه باز زیرش یه دامن میبینه.آخر سر خسته میشه میگه ببخشید ننه کون شما صفحه چنده؟

یه بار میخواستن لره رو شکنجه بدن،شلوار استرچ پاش میکنن

یه روز به یه قزوینیه میگن با نمونه جمله بساز میگه:مهمترین عضو بدن کونمونه

بچه عربه رو وزن میکنن ۱۱ کیلو بوده.ختنش میکنن میشه ۳ کیلو

به ترکه میگن با آهن یه جمله بساز. میگه : آه ان دارم

رشتیا به روز پدر میگن یوم الشک

یه ترکه رو چنگ میزنن میشه خرچنگ

یه ترکه میره وسط ۲ تا خر.میگه افسانه سه برادر

یه روز یه مگسه روی گه یه آبادانی نشسته بود.وقتی بلند شد:گفت موو عقابم

قزوینیه وصیت میکنه وقتی مرد پایین سرسره دفنش کنن


معادل کلمات:  آفتابه=خیارشور ؛   ریدن = من زور ؛  ریش = در هر صورت ؛  آلمان=نازی آباد ؛ لحاف=گوز خفه کن ؛ حمام= پاکستان ؛ چنگال=یکی بود یکی نبود ؛ چراغ خواب=شاهدماجرا ؛ کشمش=انگور بازنشسته ؛

به ترکه میگن از ته دل گریه کن؛ ترکه میشاشه

زن اول:داماد من دکون داره. زن دوم :داماد من یه کون داره

اگه گفتی چرا مهماندارهای هواپیمارو دخترهای خوشگل و جیگر انتخاب میکنن؟؟؟برا اینکه هواپیما زودتر بلند شه

به ترکه میگن حال ساده رو تعریف کن؛ میگه لب


یه لنگه جورابه مست میکنه ؛ میگه:عمرا اگه لنگمو پیدا کنی....

یه روز مغزه میفته دنبال ترکه میگه:بگو منو کم داری؛بگو....

یه جوجه تیغی با مار  ازدواج میکنه بچشون میشه سیم خاردار

از ترکه میپرسن با یاماها جمله بساز.میگه لرها خرترن یاماها

به ترکه میگن یه پرنده پستاندار نام ببر؛میگه مهمانداره هواپیما

به ترکه میگن با شمشیر جمله بساز؛میگه :فدات شم ،شیر رو خوردی

از ترکه میپرسن با ایده جمله بساز .میگه این جمله سازی مارو گاییده


از ترکه میپرسن چرا ته چاه نشستی.میگه میخام عمیق تر فکر کنم

خره وسط جنگل داد میزنه: من شیر میخورررررم.. پلنگ میخورررم..... گرگ میخورم..... شیره از پشت درخت میاد بیرون، خره میگه بعضی وقتها گه زیادی هم میخورم

آمار ازدواج در چه موجودی بیشتر است؟ در حلزون چون هم خونه داره هم ماشین

لره آشغال میره تو چشمش , سر ساعت 9 میشینه دم در

لره توي جبهه بيسيم چي بوده زنگ ميزنه ميگه : آقا 5 تا عراقي دستگير كردم بيايد ببريد ميگن خودت بيار .... ميگه نه شما بياين اينا نميذارن من بيام

به رشتیه میگن چرا از سربازی معاف شدی.میگه آخه من تک پدر هستم

 

 
 
 
یکی تو استادیوم بوده داشته فوتبال نگاه می کرده هی می گفته عجیبه واقعا عجیبه.می گن چی عجیبه؟ می گه: 100 هزار تماشاچی 22 تا بازیکن 3 تا داور .می گن خوب چیش عجیبه؟ می گه گنجشکه همه رو ول کرده ریده رو سر من!!!

یه روز از یک چوپان می پرسن:این همه چوپانی کردی رو اخلاقت تاثیر نگذاشته؟می گه:نع...نع..نع!!!

يه مورچه عاشق دختر همسايه ميشه، بعد از يك هفته مي‌فهمه كه چايي خشك بوده

لرها به دمپایی میگن: منبر=من بر

از یه ترکه میپرسن شما همه اینقدر ساده اید؟ترکه میگه :نه، راهراهامون هم تو افریقان

يه طوطي با يه قورباغه ازدواج ميكنن بچشون ميشه قوطي

یک روز به یک لاک پشت می گن
چرا نماز نمی خونی میگه اخه لاک دارم


یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه این همه مدت کجا بودی مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم

به خروسه میگن مرغ چند حرف داره؟ میگه : قربونش برم حرف نداره

به يكي عكس دايناسور نشون ميدن . ميگن شما تو ولايتتون به اين چي ميگين ...گفت ما غلط ميكنيم به اين چيزي بگيم.

 روزي عقابي خسته داشت پرواز ميكرد كه ناگهان گنجشك آباداني ميره طرفش ميگه كاكا وسعت پر و حال ميكني عقابه ميگه بروحوصلت و ندارم گنجشكه بازم پيله ميكنه ميگه كاكا وسعت باله رو حال ميكني عقابه بازم ميگه بروحوصلت و ندارم وگرنه ميام يه كاري ميكنم پرات بريزه گنجشكه ميگه مردي بيا عقابه ميره طرف گنجشكه میزنه پراشو ميروزنه گنجشكه در حال افتادان ميگه ميگه كاكاهيكل و حال ميكني

به پشه ميگن چرا زمستونا پيداتون نيست؟!؟؟؟! ميگه:نه اينکه تابستونا خيلي برخوردتون خوبه


ترکه میره پمپ بنزین. یارو میگه آقا سوپر بزنم یا معمولی ترکه میگه :
معمولی بزن خانواده تو ماشینه

به ترکه میگن یه موجود نام ببر! میگه: یخ! میگن یخ که موجود نیست! میگه: پس چراهمه جا نوشتن یخ موجود است

بسيجيه به ترکه مي گه چرا آستين کوتاه پوشيدي؟ ترکه مي گه تو به روح اعنقاد داري؟ بسيجيه مي گه آره ترکه مي گه :خوب ريدم تو اون روح پدرت هوا گرمه

   ترکه رفت انگلیس. صبح پاشد با زنش رفت بیرون توی خیابون. یه مرده از کنارشون رد شد و گفت: «گود مورنینگ سر». اون جواب داد: «سر مورنینگ گود»! زنش پرسید اوا آقا جعفر چی شد؟ گفت هیچی! این یارو انگلیسیه گفت: «سلام علیکم» و منم بهش گفتم: «علیکم سلام»

ا ز ترکه مي پرسن نظرت درباره بند گردنيه موبايل چيه ؟ ميگه خيلي خوبه . فقط موقع شارژ چند ساعتي آدمو علاف ميکنه
 
فحش ترکها: 1_از جلو چشمام خفه شو 2_فکر کردی فقط خودت خری 3_کسی با تو زر نزد 4_صداتو واسه من داد نزن
 
یه روز یه ترکه میره بالای درخت چنار.بهش میگن داری چه کار می کنی.میگه دارم توت می خورم.میگن اینکه درخت چناره میگه توت تو جیبمه

ترکه میره بقالی، میگه: آقا نوشابه خانواده دارین؟ یارو میگه: بله. میگه: به مجرد هم میدین؟

ترکه یه روز سرد زمستون می بینه که یه اسب از
دهنش داره بخار در می یادمی ره جلوتر و می گه
جل الخالق ! پس اون اسب بخاری که می گن اینه؟؟!!

یه روز یه ترکه ادعای پیامبری میکنه بهش میگن خوب اسم کتابت چیه میگه کتاب ندارم جزوه میدم بنویسید.

ترکه می ره مسابقه قران ، نوبت اون که می شه
براش سوره بنی اسرائیل می افته
اونم از مسابقه انصراف می ده!!!

 

به ترکه میگن به نظرتو ترک ترین خواننده کیه؟ میگه: حبیب می پرسن چرا؟ میگه اخه گیتار میزنه بعد میگه صدای دهل می یاد.....

ترکه رشتش دامپروري بوده، روش نميشده بگه. يکي ازش ميپرسه رشتت چيه؟ ميگه: مهندسي دامپيوتر، گرايش پشم‌افزار...!

تركه يه پليس رو ميكشه زنگ ميزنه 110 ميگه:ميبينم كه 109 نفر شدين

به ترکه میگن یه جمله ی فلسفی بگو میگه: احمق ترین افراد كسانی هستند كه به همه چیز اطمینان كامل داشته باشند. میگن: مطمئنی؟ میگه: صد در صد

ترکه به دیواره اتاقش عکس یه گور خر زده بوده یه روز دوستش بهش میگه این عکس کیه زدی به دیواره اتاقت میگه عکس داداشمه موقعی که تو یوونتوس بازی میکرد

ترکه يه ماشين مي خره که فرمونش سمت راست بوده بهش ميگن ماشينت چطوره ؟ ميگه خوبه فقط نمي دونم چرا هر وقت تف ميندازم مي افته روي زنم؟؟؟؟

به تركه مي گن بچه كجائي ؟ ميگه : بچه تهرون . . . مي گن : كجاي تهرون . . . مي گه : كيلومتر 700 ، جاده تهران - اردبيل

برق سه فاز ترکه رو میگیره ، ترکه میگه: جرات دارین تک فاز تک فاز بیاین جلو نشونتون بدم

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

خصوصیات مردان متولد شهریور

 

مردان متولد شهریور عموماً افرادی وظیفه شناس – مرتب و منظم – با فکر – مهربان و صمیمی – یاری رسان – فداکار – تغییر پذیر – بی ریا – طالب امور مادی و کارهای علمی – در جستجوی کیفیت – ایراد گیر و دقیق – قاطع و تصمیم گیرنده – در تحمل ناراحتی های جسمی و روحی ، قوی – دارای در آمدی خوب – دقیق – خوش مشرب – با سلیقه – در جستجوی کمال – ثابت قدم در زندگی زناشویی – وسواس در انتخاب همسر – اغلب می توانند مجرد زندگی کنند – طالب نظم و پاکیزگی زن ، از لحاظ جسمی و فکری و روحی هستند – دارای علاقه و عشق واقعی نسبت به همسر و فرزندان – دارای فرزندان خوب – در حفظ ظاهر توانا – اغلب خونسرد و آرام – کمتر در زندگی مادی و زناشویی ، دچار شکست می شوند و ...    

خصوصیات زنان متولد شهریور

 

زنان متولد شهریور عموماً افرادی خوش قلب – وفادار به همسر – دارای شرم و حیا – رک و راست – وظیفه شناس – با فکر – اهل عمل – کمال گرا – تیز بین – اغلب موفق در کنترل اقتصاد خانواده – با انضباط و دقیق – دست و دلباز – مسئولیت پذیر – کمتر دچار خطا می شود – خوش سلیقه و علاقمند به تمیزی و نظم و زیبایی – دارای افکار و عقاید منطقی – سر نگهدار – آشپزی قابل – طالب عشق حقیقی – خانواده دوست – مادری مهربان و دلسوز – مراقب تربیت فرزندان – قابل انعطاف و تغییر و ...

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

مردان بچه صفت :

این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند. این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از آنها خواسته می شود که خود را تغییر دهند، مثل بچه ها با عصبانیت می گویند: « همینه که هست».

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند :

بله زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر و خلاقند، اما نمی خواهند شریک زندگی آنها ۲۴ در کار خارج از خانه خود غرق و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند. زنان دلگیر می شوند از این که شوهرشان به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها بی توجه باشد؛ یعنی از مردانی که تمام فکر و ذکرشان معطوف به کارشان است.

مردان زخمی :

اگر تازه در عشقی شکست خورده اید یا از دادگاه طلاق برگشته اید در پی جلب هیچ زنی نباشید. بگذارید زخم هاتان التیام پیدا کند، آنگاه در پی این کار بروید؛ یعنی وقتی که همه چیز را فراموش کردید و خود را بازیافتید.

مرد ساده لوح :

مردی که راه و رسم برخورد با زن ها را بلد نیست، با آنها با احترام رفتار نمی کند و آنها را دست کم می گیرد، مثل دوستان مرد خودش با آنها رفتار می کند و رفتارش با یک زن، لطیف و متناسب با روحیات او نیست، زن ها را فراری می دهد.

مردانی که تعادل روانی ندارند :

این مردان، گاهی زن خود را به عرش می برند و او را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی وارد می کنند که او را به فرش می آورد. و نیز گاهی از او دوری می جوید؛ نه غم های خود را با او در میان می گذارد و نه کمک می کند طرف مقابل عیب های خود را بر طرف نماید. زنان ممکن است برای مدتی این وضعیت را تحمل کنند؛ اما اگر از اصلاح شوهر خود نا امید شوند، خود را از این وضعیت خلاص خواهند کرد. بویژه اگر احساس کنند که صبوریشان نادیده گرفته می شود و از آن قدردانی نمی شود.

مردان همیشه در سفر :

زنان از این که گاهی شوهرشان گاهی به سفر می روند چندان ناراضی نیستند؛ چون این امر باعث می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانند و به این طریق، علاقه بین آنها را بیشتر می شود.اما اینکه همیشه در سفر باشند ….

مردان تعهد ناپذیر :

مردان همه چیز کاملی وجود دارند که فقط یک نقص دارند؛ نمی خواهند برای یک زندگی پایدار تعهد بدهند. زنان از این قبیل مردان به شدت نفرت دارند؛ زیرا زنان، حتی اگر اعتراف نکنند، بجز تشکیل خانواده با مردی که دوستش دارند به چیز دیگری اهمیت نمی دهند.

البته علاوه بر این هفت مرد ، مردان خسیس ، مردان شلخته ، بد بو ، بددهان ، حسود و مردان با رفتارهای زنانه ، نیز از آن دسته مردانی هستند که برای زنان قابل تحمل نیستند.

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD

چشم من بیا من رو یاری بکن
گونه‌هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری می‌شه کرد
کاری از ما نمیاد زاری بکن
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

هرچی دریا رو زمین داره خدا
با تموم ابـــــــرای آسمونها
کاشکی میداد همه رو به چشم من
تا چشم‌هام به حال من گریه کنن

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

قصه گذشته‌های خوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانوم بذارم
تا قیامت اشک حسرت ببارم

دل هیچکی مثل من غم نداره
مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمم اشکش رو کم میاره

خورشید روشن ما رو دزدیدن
زیر اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگ سیاه ماتمه
فرصت موندنمون خیلی کمه

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

سرنوشت چشم‌هاش کوره نمی‌بینه
زخم خنجرش می‌مونه تو سینه
لب بسته سینه غرقه به خون
قصه موندن آدم همینــــــه

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

 

 

http://www.ul98.com/download/469/TRACK05.MP3.html


 

 *** زنده باد ایران***زنده باد داریوش***

نگارش در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط FARSHAD




به گفته پیتر اسیک(Peter Essick) یکی از داوران این رویداد اهمیت این عکس به آن جهت است که حس یک موجود غیر انسان را به آدمی‌منتقل می‌کند، رنج این حشره و استقامت او کاملا به بیننده منتقل می‌گردد.

(توجه: جهت مشاهده تصاویر در اندازه اصلی و استفاده به عنوان تصویر زمینه(والپیپر) روی هر عکس کلیک کنید)

دیگر نامزدهای بخش طبیعت عبارتند از:



عروس دریایی، عکاس آنجل فیشر (Angel Fitor) سواحل مراکش

اولین برف در تالاب، عکاس کنت شیرایاشی (Kent Shiraishi) در ژاپن

وحشت در روغن جوشان، عکاس ماریوس کوئتزه (Marius Coetzee) در تانزانیا

شکار، استفانو پرسلی (Stefano Pesarelli) در کنیا



در بخش مکان‌ها عکس که توسط یک عکاس فلیپینی از منظره ای که در آن رنگین کمان در افق اقیانوس به تصویر کشیده شده است به عنوان بهترین عکس سال ۲۰۱۱ در دسته مکان‌ها انتخاب شد. به گفته داوران کادربندی مناسب و انتقال حس کوچک بودن آدمی‌در برابر عظمت طبیعت دلیل انتخاب این عکس به عنوان بهترین عکس از مکان‌ها در سال ۲۰۱۱ است. جایزه ۲۵۰۰ دلاری این دسته به جورج تاپان (George Tapan) رسید که این عکس را در جزیره پالاوان (Palawan) فلیپین گرفته است.


(توجه: جهت مشاهده تصاویر در اندازه اصلی و استفاده به عنوان تصویر زمینه(والپیپر) روی هر عکس کلیک کنید)

دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از:

بارش،آنور پاتجان (Anuar Patjane)، نپال

پرش ماهی‌ها،هانگ هسیو شیه (Hung-Hsiu Shih) در تایپه

پرواز بادبادک‌ها،فلیپه کاروالو (Felipe Carvalho) ریودژانیرو برزیل

عروج،جیمز ورناکوتلا (James Vernacotola)، فلوریدا آمریکا

در بخش مردم جایزه بهترین عکس سال به عکس خانواده فلمن (Fjellman Family) رسید. این عکس توسط ایزابله نورد فیل(Izabelle Nordfjell) در سوئد و از یک شکارچی گوزن گرفته شده است که مشغول شکار گوزن جهت تهیه غذا برای خانواده اش است.خانم نورد فیل جایزه ای ۲۵۰۰ دلاری برای این عکس دریافت کرد.




به گفته داوران این عکس به خاطر حس واقعی و مرموزی که به بیننده با دیدن آن دست می‌هد این جایزه را در یافت کرده است.

(توجه: جهت مشاهده تصاویر در اندازه اصلی و استفاده به عنوان تصویر زمینه(والپیپر) روی هر عکس کلیک کنید)

دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از:


باجگیرها، هلن پیرسون (Helen Pearson) ، منهتن، نیویورک

رانندگی خانواده مهاجر، جورج ولرو پولوس (George Voulgaropoulos)، استرالیا

زامبی‌ها،لیزا کلارک (Lisa Clarke)، جزیره کوئین

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:LAHZEYE TAHVILE SAL:2,31,56, توسط FARSHAD

SALAM ALAN HODOODE 3SA.AT TA SAL TAHVIL MOONDE K DARAM IN MATLABO MINEVISAM.AZ SAMIME GHALBAM AREZOOYE BEHTARINARO VASE SHOMA VA KHOONEVADEHATOON DARAM.OMIDVARAM SALE 92 VA IN TATILATE PISHE ROO BEHTARIN HARO VASATOON B ARMAGHAN BIARE.                                                                                                                                                   FROM:FARSHAD WITH LOVE.XOXO

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD


الو...الو...سلام کسی اونجا نیست مگه اونجاخونه خدا نیست

پس چرا کسی جواب نمی ده

یهو یه صدای مهربون به گوش کودک نواخته شد مثل صدای یه فرشته

بله باکی کار داری کوچولو

خدا هست؟باهاش قرار داشتم قول داده امشب جوابمو بده

بگو من می شنوم

کودک معتجب پرسید مگه تو خدایی ؟من باخود خدا کار دارم

هرچی می خوای به من بگو قول می دم به خدا بگم

صددای بغض آلودش آهسته گفت یعنی خدام منو دوست نداره ؟

فرشته ساکت بود بعداز مکث نه چندان طولانی گفت

نه خدا خیلی دوستت داره مگه میشه خداتورو دوست نداشته باشه

بلور اشکی که در چشمانش حلقه زده بود

 بافشار بغضی شکست وبر روی گونه اش غلتید

وباهمان بغض گفت اصلا اگه نگی خدا باهام حرف بزنه گریه می کنما....

بعداز چند لحظه هیاهوی سکوت شکسته شد

ندایی صدایش در گوش وجان کودک طنین انداز شد

بگو زیبا بگوهر آن چه راکه در دل کوچکت سنگینی می کند بگو

دیگه بغض امانش رابریده بود بلند بلند گریه کردو گفت

خدا جون خدای مهربون خدای قشنگم می خواستم بهت بگم

 توروخدا نذار بزرگ شم توروخدا......

چرا؟ولی این مخالف باتقدیره چرا دوست نداری بزرگ شی

آخه خدا من تورو خیلی دوست دارم

اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم

نکنه یادم بره که یه روزی بهت زنگ زدم

نکنه یادم بره هرشب باهات قرار داشتم

مثل بقیه که بزرگ شدن وحرف منو نمی فهمن

مثل بقیه که بزرگ شدن وفکر میکنن من الکی می گم باتو دوستم

مگه ماباهم دوست نیستیم پس چراکسی حرفمو باور نمی کنه

خدا چرا بزرگا حرفاشون سخته مگه اینطوری نمیشه باهات حرف زد

خدا پس از تمام شدن گریه های کودک:

آدم محبوب ترین مخلوق من چه زود

 خاطراتش را به ازای بزرگ شدن فراموش میکنه

کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب

من رو از خودم طلب می کردند تا تمام دنیا در دستشان جای می گرفت

دنیا برای تو کوچک است ....

بیا تابرای همیشه کودک بمانی وهرگز بزرگ نشوی

وکودک کنار گوشی تلفن درحالی که لبخندی شیرین برلب داشت

درآغوش خدا به خوابی عمیق وشگفت انگیز فرو رفته بود....

نگارش در تاريخ 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

نگارش در تاريخ 30 اسفند 1391برچسب:, توسط FARSHAD

کاش میشد همچو آواز خوش یک  

     دوره گرد زندگی را بار دیگر دوره کرد... 

            افسوس...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد